Solkungen och Tindras

Då var man alltså lite brunare! Och det känns bra:) Jag och Helena sa att vi ska gå typ en gång var tredje vecka/i månaden nu för att hålla uppe brännan..det får bara inte bli för ofta, är lite rädd för hudcancer och sånt faktiskt. Men priset kan man ju iaf inte klaga på, vad blir det, typ 30 kronor i månaden? Vi brukar egentligen gå till ett solarium här på Lidingö men de hade stängt nu, så vi åkte in till ett ställe vi brukade gå till för några år sen, Solkungen. De har alltid varit jättebra förutom för deras jättelånga kö, men idag var det bara att gå rakt in. Dessutom fick vi en liten after sun att smörja in oss med efteråt vilket var jätteskönt.

Pluspoäng till Solkungen!

På vägen hem träffade vi Maria av en slump, hon var också påväg mot Lidingö. Vi två hade ju planerat att fika lite senare idag men eftersom vi ändå båda hade vägarna förbi centrum/Tindras tog vi det på en gång:) Båda åt sallad eftersom Tindras gör typ världens bästa, jag tog ceasarsallad och Maria tog fullkornspastasallad. Tydligen var det första gången Maria var på Tindras vilket är jätteknäppt, jag är ju där säkert två-tre gånger i veckan! Jaja, nu fick jag vara med på hennes invigning av världens bästa fik:) 


Kommentarer
Postat av: Jenny

låter nice o va brun :D ska också börja sola lite tror jag! vet du när lidingös solarium öppnar igen?

2009-09-03 @ 15:43:39
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0