Sommarväder

Vad varmt det har blivit! Rena sommarvädret ju, här hemma har vi nästan alla fönster öppna för att få lite fläkt. Hela morgonen har jag ägnat åt att bygga ihop ett skrivbord och städa upp på mitt rum, det blir alltid lite stökigt när man gör om...men värt det, även om mitt rum var snyggare utan skrivbord var det jobbigt att inte ha nånstans att arbeta. Men nu funderar jag faktiskt på om man skulle gå ut och sola lite? Det gäller ju att passa på nu innan höstvädret kommer över oss! Lite kallt för bikini är det nog dock, 22 grader enligt min dator. Man vill ju inte bli sjuk, och jag försöker vara lite extra försiktig eftersom både mamma och Tori är hemma sjuka...tänk om det är svininfluensan!!!!:S


Jättefint och soligt väder ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0