Tidig morgon

Idag har jag varit uppe ända sen åtta! Det är nog rekordtidigt för mig sen jag tog studenten, och definitivt mycket tidigare än när jag gått upp den senaste veckan. Men, idag var jag tvungen att ha alarm på väckarklockan eftersom jag har en hel del att göra. Halv elva ska jag vara i centrum och fixa en grej, halv tolv ska jag vara på Specsavers och fixa med glasögon och halv ett ska jag träffa Natta på stan!

Ikväll tror jag dessutom det var något jag skulle göra med Mika...kommer inte riktigt ihåg, får fråga henne! Om inte funderar jag lite på att sätta igång med träningen för i höst! Är ganska taggad, men vi får se. Nu ska jag gå och sminka mig och sätta upp håret innan det är dags att dra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0