Tröttis

Usch vad jag är trött! Kom hem från McDonalds för ett tag sen, den här gången var det ÄNNU jobbigare än förra eftersom det är helg...kön tog aldrig slut, folk ville ändra sig efter att dom betalat och fått sin mat, alla växelpengar tog slut...

Inte blev det bättre heller av att jag sov asdåligt i natt. Min mage är ganska känslig, jag har väldigt lätt för att få ont i den, och det måste ha varit nåt i maten igår för jag fick jätteont i magen när jag skulle sova! Låg med världens magkramp och vred mig i evigheter. Till slut lyckades jag somna men en timme senare vaknade jag igen av att det gjorde så in i helvete ont! (Vilket iofs kanske var lite bra eftersom jag hade somnat ifrån ett sms jag höll på att svara på:P) Och så började krampen och vridandet i sängen om igen. Till slut fick jag nog och tog en ipren, men då hade jag ju redan förlorat x antal timmars sömn..

Aja, nu tänkte jag nog ta en liten powernapp:) måste plugga en hel del ikväll, inte nån utgång för mig inte..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0