True Blood

Sitter och kollar på True Blood för första gången, och ja Lovisa och Maria, ni har rätt. Det är en jättebra serie:) Men tyvärr stör jag mig väldigt mycket på Svt Play, det stannar hela tiden. Så därför funderar jag på att hoppa fram avsnitt fyra som går på tv ikväll, jag har ändå missat första och börjat med andra avsnittet. Så mycket kan väl ändå inte hända under ett avsnitt? Iaf, får se om jag ens hinner se klart det jag kollar på nu, för om lite mer än en timme ska jag till mitt nya jobb, hehe:) Och efter det är det Sagateater!


Kommentarer
Postat av: camilla

http://watchxonline.com/category/380-true-blood.php?page=1 där har du alla avsnitt som kommit ut i usa, lagligt.

2009-09-16 @ 15:58:52
Postat av: lovisa

:D ja det är ett bra tips! annars, när du hämtar din jacka hemma hos min pappa, så kan du ju passa på att ta med dig ett usb-minne, för jag har ju hela första säsongen på datorn där! mina dokument, downloads, true blood, tror jag :)

2009-09-16 @ 20:53:50
URL: http://lovistras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0