Vilka bloggar följer jag?

Fick en fråga tidigare om vilka bloggar jag själv följer(förutom min egen, bästa! hehe). Måste erkänna att jag inte följer jättemånga, kollar väl nån gång ibland på dom flesta stora bloggarna, men de bloggar jag följer "varje dag"
är nog:

Blondinbella - Har följt hennes blogg ett bra tag och jag tycker den blir bättre och bättre hela tiden. Blondinbella är just nu Sveriges bästa blogg enligt mig. Älskar hennes klädstil, hon är en av mina största förebilder inom mode.
Kenzas - Verkar som en jätteskön tjej och hon skriver väldigt ärligt känns det som vilket gillas:)

Lovistras - Min bästis Lovisa som precis flyttat till Frankrike skriver om sitt liv där. Kul för mig som saknar henne megamycket att få följa med i hennes vardag:)

Sedan finns det ju såklart en del bloggar man kolla oftare än andra även om man inte följer dem, och då är nog mina favoriter:

Storstadspojken

Kissies

Jennyjennyjenny


Där har ni alltså mina favoriter:) Men om det finns några andra bloggar därute värda att följa får ni gärna tipsa om dom:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

woho! gillas att vara favvo ;);) hahaha

2009-09-18 @ 21:31:25
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0