100417

Aaargh vilken huvudvärk jag har idag, trots att jag inte ens lyckade hälla i mig en hel öl igår... Men kul var det iaf, vi började med att åka till donken för att hämta upp mitt kontokort som jag hade lyckats glömma. Där hade vi även kvällens höjdpunkt, Becka som ska slida av en soffa men hamnar på golvet;)

Sedan blev det Dovas med lite förning men det var tydligen inte så populärt. Mikas och Beckas gamla högstadielärare, samt lite hersbyfolk var där, så där kunde vi inte stanna länge. Vi drog vidare till Grodan istället där ingen av oss hade varit innan, och det toppade faktiskt mina förväntningar. Precis när vi kom drog dom igång med en modeshow vilket var mycket trevligt. Sedan blev det dans i några timmar vilket alltid är en höjdare, dock motsvarade kanske inte DJarna någons förväntingar...

Aja, idag har jag inte gjort mycket alls. Har haft en riktig huvudvärk som har hindrat mig från att tänka överhuvudtaget så det har mest blivit soffliggande och tv-tittande. Nu har den ändå lättat något så tänkte ge mig ut med hunden för lite frisk luft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0