Lista 2.0

Hittade en gammal blogglista jag fyllde i första månaden jag hade blogg och tänkte att det kanske var dags för lite uppdatering? Vill ni se gamla listan är det bara att klicka på September 2008 i Arkiv;)

9 favoriter
Dialekt: Lidingö/Östermalm har jag fått höra, snobbig korsning?
Mat: LAMM!! Pappas eller Dionysos.
Låt: Oj, svårt... Try sleeping with a broken heart kanske.
Tecknad figur: Kalle Anka
Sport: Är kanske något man bör utöva, men det kommer! Kanske redan imorgon?
Komiker: Johan Glans, David Batra..
Veckodag: Fredag.. veta att man har hela helgen framför sig!
Glassmak: Phish Food, Cookie Dough, äh vad som helst från B&J;)
Soloartist: MJ

8 för tillfället
Humör: Inte glad.
Tanke: Varför ska allt skita sig och varför måste jag förstöra?
Kläder: Nattlinne.
Känsla: Trött på mig själv, usch vilken kväll jag verkar ha?
Tid: 01.02
Bästa sak: Snart får jag sova och glömma allt det här?
Irritationsobjekt: Mig själv. Faktiskt.

7 senaste
Telefonsamtal: Kille från If som ville prata med mamma. 
Mat: Tortellini till middag.
Dryck: Laktosfri mjölk.
Biltur: Övningskörning igår kväll:)
Tv-program: Vetenskapens värld, mycket intressant.
Spelade låt: With You.
Köpta klädesplagg: Skinnjacka och tröja(Garden collection), båda från H&M.

6 har du nånsin
Dejtat någon av dina bästa vänner? Nope.
Brutit mot lagen? En eller två gånger möjligtvis..
Blivit arresterad? Nej.
Badat naken: Haha klart, bästa som finns!
Varit med på tv: Nyheterna ett par gånger i högstadiet, samt tv-publik till Filip och Fredrik i höstas.
Varit med i tidningen: Jag har varit med i Lidingö tidning ett par gånger genom åren.

5 nej tack
Skolämne: Gympa.
Mat: Falukorv.
Musik: Jazz.
Dryck: Dricker det mesta faktiskt.
Djur: Råttor.

4 saker
Du gjorde igår kväll: Övningskörde. 
Du kan höra just nu: Min dator som brusar?
Du inte kan leva utan: Min Erik och alla mina bästisar(ja systrar ni är inkluderade). Och Mami och Svea. Blir lite fler än fyra men så är det.
Du gör när du har tråkigt: Sminkar mig.

3 personer
Du kan berätta allt för: Lovisa, Helena och Anna
Du tycker om: Samma:) Fast många fler<3
Du inte gillar: Det kan man ju inte skriva...

2 val
Coca Cola eller Fanta: Cola light.
Hund eller katt: Sveibäbis:D

1 önskan
Att sommaren kanske blir ganska bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0