Onsdag

Blev både övningskörning och utgång igår kväll efter sista inlägget. Pappa kom och hämtade mig när jag egentligen hade tänkt äta middag och så åkte vi ut och körde i nästan en timme. Det gick mycket bättre än sist vilket var skönt men jag har fortfarande en del problem med att starta från stillastående i uppförsbacke. Menmen, övning ger ju färdighet!

Sen vid 9-tiden åkte jag in mot Odenplan och Flamenco för ett par öl med Malin, Thai och Marcus från jobbet, samt ett par av Thais kompisar. Mycket trevligt, dock var jag tvungen att avvika redan vid kvart i tolv eftersom jag inte ville missa sista 206an och tvingas ta nattbussen.

Idag blir det jobb, 11-14, och sedan ska jag träffa Maria för vårens första fika på Tindras!!!:D:D:D Som jag har längtat efter att sitta på deras balkong i vårsolen, dricka kaffe och prata om allt och inget. Myspys. Och ikväll blir det Sagateater, måste skärpa till mig och gå oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0