Promenad snart

Åh hade en så himla bra helg! Erik kom och väckte mig på lördag morgonen och så låg vi i min säng och bara myste halva dagen:) Sen skulle jag övingskört men det blev inställt så jag var med mina systrar istället och gjorde mest ingenting utom Willys och äta glass innan Erik kom hit igen på kvällen. I söndags åkte vi till Skansen, det var hur mysigt som helst med alla små djuren. Jag vågade mig dessutom igenom akvariet, även om det tog ett tag och inte var helt lätt. Hehe när jag såg en stor skylt som pekade mot pestråttor ville jag bara springa åt andra hållet:P Men med Erik i handen gick det bra, och sen gick vi och åt sockervadd och våfflor och tittade ut över Stockholm:)


<3

Sen blev det en ny vecka, och jag har jobbat både igår och idag. Imorgon skulle egentligen Malin A komma tillbaka till McDonalds efter att ha varit i Asien i tre månader men nu blir inte det...jaja, vi kommer ju ändå träffas snart. Nu snart ska jag förresten träffa Elin, vi ska ta en liten promenad, hoppas bara det inte regnar för mycket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0