Sola och sommar

Det är solsken ute! Varma vindar blåser och nästan helt blå himmel, det är vad jag kallar nice. Har suttit ute och solat ett tag i shorts tillochmed, det är minst sagt dags att börja jobba på brännan inför sommaren.


Busråttan gillar också att vara i solen

Appropå sommar, den är ju snart. Bara en och en halv månad, sen är det juni! Planerna inför sommaren börjar äntligen ta form, har bokat biljetter till London med Mika och Tori och ska till Grekland med Erik, förmodligen ska vi båtluffa :D
Sen blir det landet på midsommar i år igen, och såklart vara där bara så mycket som möjligt. I augusti flyttar jag och Lovisa till Uppsala, båda ska plugga där:D Så awesome att få bo med sin bästa kompis, kan man ha mer tur?
Nu ska jag ta och sätta på mig lite mer kläder, har börjat frysa(men bara pyttelite) och ska faktiskt ut och övningsköra om nån timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0