Vår!!

Oj nu blev det ju värsta långa uppehållet igen... Vad har hänt sen sist då, har varit på 20-årsfest för Elin och Johan med science fictiontema bl.a.. Jag var utklädd till alien/rymdhöna, mycket lyckat om jag får säga det själv. Innan på dagen(i lördags) var jag i stan med Erik och köpte presenter, det blev Förfestspelet, en badrumsmatta och en dörrmatta. Det blev inget Skansen för oss som tänkt, det var för dåligt väder och vi var för sjuka så vi skjuter upp det till nästa gång Erik kommer upp, förhoppningsvis om två veckor.

Igår och idag har jag jobbat, det gick bra som vanligt. Idag var det SOR eller nåt så nån chef från huvudkontoret var där och skulle kolla på alla så det var ju liite nervöst om man säger så...

Nu sitter jag mest och tar det lugnt och njuter av det vackra vädret, helt otroligt att det äntligen blivit vår:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0