Skola idag

Idag började skolan lite mer ordentligt, det var programmöte för alla programstudenter med information om upplägget på programmet och fika. Sen skulle man mingla lite med dom man satt bredvid vilket ju var intressant. Hehe. Jag gick iallafall till biblioteket efter ett tag för att låna lite kurslitteratur men det fanns ingen. Däremot stod ett par av mina kurskamrater där så vi gick och fikade igen. Sen var det dags för den andra och sista utlottningen av rum på smålands nation men jag fick det inte:( Efter lottningen åt jag och Lovisa supergod middag, pasta med pesto och halloumi och sen var det dags för mig att åka hem! Där har ni min dag, inte så kul skrivet men jag har inte mer tid, måste plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0