101209

Har haft en riktigt dålig dag...började med att jag vaknade asbakis förstås, varför kan jag aldrig lära mig? Borde sätta en maxgräns på hur mycket jag får dricka med två speciella tjejer;) Gjorde iallafall mitt bästa för att bli av med den, det blev kladdkaka till frukost och pommes till en väldigt sen lunch.

Inte blev dagen bättre när jag kom till Uppsala heller för handledning nummer 2 inför vår uppsats, jag var tvungen att ta bort nästan hälften av allt jag skrivit! Så mycket tid som jag ändå lagt ner på den, och nu blir det ännu mer...Fet chans att jag blir klar till på måndag som planerat. Ska göra mitt bästa eftersom att jag åker ner till Jönköping på tisdag och sedan vidare till Halmstad på onsdag, då vill jag inte ha något plugg.

Efter en sån här dag var jag tvungen att muntra upp mig lite, så jag gick äntligen!! och köpte Nintendo Wii! Jag har suktat efter en sån ett tag och nu kände jag att jag verkligen behövde lite uppmuntran. Dock får jag inte öppna den förrän jag är klar med allt plugg(typ 2020??). Hade egentligen tänkt köpa med Mario Kart och Donkey Kong men bestämde mig för den med Sport Resort, det blev tydligen billigare även om jag köper till Mario. Fast först vill jag ha Just Dance 2 och Harry Potter Lego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0