December

Gaah vad tiden går! Redan andra advent...och snart en vecka sen jag skrev:( Har faktiskt inte haft lust att skriva alls på ett tag. Behövde en paus för att fundera lite på vem jag egentligen skriver bloggen för(nu låter jag ju fett djup..NOT) innan jag visste vad jag skulle skriva. Och jag skriver den ju faktiskt för mig själv. Alltså får jag skriva precis alla knäppa tankar jag har om jag vill, moahhahah! Men sen blir jag ju såklart glad för alla som vill läsa också:)

Iaf, nog med shit-snacket! Idag har jag varit så sjukt seg! Gick upp vid nio och det enda jag lyckats göra är att kolla på julkalender, äta, plugga nån timme och fixa julkort. Vart har dagen tagit vägen? Typ waste...Fast ändå inte, eftersom att jag nu snart är uppe i 1200 ord på min retoriska analys!!! Den 20 ska vi ha skrivit 1600-2000 men nu på måndag har vi inlämning av utkast så då vill jag ha så mycket som möjligt klart.

Menmen, imorgon är en annan dag..då har jag roligt planerat. Ska in till stan och fixa julklappar och dessutom hinna med en massage om de har tid för mig:) Känns superlyxigt att bli så bortskämd, och tro mig, varje minut kommer njutas av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0