Godnatt

Idag har varit en lång dag! När jag vaknade hade vi el-avbrott, så det fanns inte mycket jag kunde göra. Hade tänkt skriva på uppsatsen eller kolla på julkalender men nejnej! Fick äta frukost och läsa Emma(vid fönstret, så att jag fick ljus...) istället innan det bar av till jobbet.

På jobbet var det full fart, äntligen en tävling om vem som sålde mest under topptimmarna! Kom tvåa mellan tolv och ett, men etta mellan ett och två så fick en gratis meny med mig hem;) När jag kom hem skrev jag äntligen klart min uppsats så när som på en massa rättning innan jag satte ihop mitt Wii och nu är jag helt slut...Det blir sängen strax, ska ju dessutom upp och jobba imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0