Hihihi

Gud vad jag är nöjd med mig själv nu! Jag fick ju som sagt igår veta att jag var tvungen att göra om större delen av min uppsats och läget kändes hopplöst, jag som skulle bli klar till på måndag. Men nu har jag gjort alla ändringar som skulle göras, jag har fått dem godkända av läraren och dessutom skrivit ikapp igen! Nu behöver jag bara skriva mins 150 ord till och det kommer ju gå snabbt, att vara klar till på måndag känns inte så avlägset.

Nu ska jag ta och släpa mig in i duschen, ikväll kommer Elin, Maria och Elins kompis(med barn!) hit. Jag är verkligen inte bra med barn men vi får se hur det går, det ska bli spännande:) Jag ska göra mitt bästa och så länge ingen ber mig att hålla barnet eller så borde det gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0