Personalfest/julkonsert

Imorgon kväll har jag lyckats dubbelboka, inte bra! Jag har dels lovat att gå på en julkonsert med min syster vilket låter jättemysigt och dels anmält mig till jobbets personalfest som låter jättekul... Tusan att de ska vara på samma kväll! Som det blir nu gör jag nog så att jag först går på konserten och sedan sluter upp till festen. Jag behöver verkligen lite julstämning, jag kan inte greppa att det bara är 17 dagar kvar till julafton. Plus att julkonserter är ju alltid så mysiga, dessutom får jag ju gå med Tori. Men sen blir det alltså fest! Sitter och kollar på bilder från utgångar med jobbet, Malin och Malin är farliga för mig! Det brukar alltid sluta med alldeles för många drinkar och en halvt däckad Ina(som dock har rekordet inom coolast comeback!!)

Lite bilder från en kväll för ungefär ett år sen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0