100207

Vaknade klockan sex imorse, av att jag trodde att någon dammsög:P Det var ju ingen annan uppe, så måste ha varit från min dröm eller nåt, helkonstigt iallafall. Idag ska jag jobba, 11.30-15.30, så det är ett ganska kort pass vilket är skönt. Annars händer inte så mycket, ska väl fortsätta plugga i mitt handledarhäfte och sen ikväll kommer kanske ett par tjejer som ska med till sälen i mars hit för att prata lite om resan:)

Förresten, måste bara säga: gå och se Kvarteret Skatan!! Den var så sjukt kul, skrattade så att jag grät! Paul och Thords stripptease för de gamla tanterna, eller Afghanistan(istället för svennebanan), jag kunde knappt andas så mycket som jag skrattade:P Riktigt rolig kväll var det! I publiken satt förresten en annan bloggare, kanske lite mer känd dock: Blondinbella och hennes familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0