Februari:D

Oj, vad jag har blivit dålig på att blogga! Men imorgon är jag ledig hela dagen så då kan jag ju försöka klämma in ett antal inlägg för att kompensera:) Annars har jag jobbat mån-ons, har ju gått upp till 8 timmar om dagen nu så är ganska trött... Men det är kul, det är så himla sköna människor som jag jpbbar med, så man har aldrig tråkigt. Idag var det förresten en som hade bakat kladdkaka och tagit med sig, mycket gott;)

Resten av veckan blir det också jobb, imorgon är enda lediga dagen. På fredag ska jag på Kvarteret Skatans föreställning också, det ska bli så kul! Har längtat typ en evighet efter det känns det som. Och så ska jag väl försööka träffa några kompisar, elin och maria var  det ett tag sen man såg.

Ikväll är det sagateater, ska dit om en knapp timme. Vi ska tydligen bli helt seriösa nu och spela en pjäs och inte bara sitta och flumma... Det är ju bara några månader kvar till sommaren då vi brukar ha uppspel så det är väl dags att sätta igång:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0