Glee

Shit vad blogg.se är segt på kvällen! Tänkte iaf lägga upp ett par bilder från det jag köpte idag! Det blev ingen present till pappa, däremot blev det lite BodyShop och en film:)


Shampoo, balsam och bodybutter


Sommaren med Göran, visste ni att det var den filmen svenska folket såg mest på bio 2009?

Nu på kvällen blev det Glee, fastnar nästan alltid framför det programmet, trots att det blir knäppare för varje vecka...Heheh har dessutom börjat lyssna på deras låtar på spotify, det är ju vanliga kända låtar men deras verisioner är faktiskt ganska bra...

Imorgon är det jobb 8-16 som vanligt, sen är det jobbmöte. Två timmar obligatoriskt, låter inte så roligt... Efter mötet ska alla andra dra och bowla, det hade varit askul om jag kunnat! Men jag ska ju faktiskt göra nåt ännu bättre, jag ska på Kvarteret Skatan:D:D


Kommentarer
Postat av: lovisa

åh kan du inte ta med filmen när du kommer hit! jag har inte sett den :)

2010-02-05 @ 12:24:35
URL: http://lovistras.blogg.se/
Postat av: ina

haha det är klart jag kan:)

2010-02-07 @ 09:30:20
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0