Hej!

Som ni kanske märkt var det ett tag sen jag skrev nu, har tagit en liten paus med bloggen. Jag har nämligen varit helt sönderstressad och utbränd den senaste tiden, så jag har bara gjort saker jag måste göra(som att gå till jobbet) eller saker som jag verkligen vill göra(som att ta det lugnt och ha roligt). Nu är jag på väg tillbaka, har en vecka kvar på medicinkuren(som vanligt fick jag magkatarr av allt stressande) men jag mår mycket bättre. Om tre dagar åker jag, Elin och Maria och hälsar på Lovisa i Frankrike, det ska bli sjukt kul:D Och efter det ska jag gå ner ganska mycket i tid på jobbet och ta det lugnt. Typ skaffa en hobby som Helena säger:P

Elin och Maria kommer förresten över ikväll, vi ska prata ihop oss lite inför resan! Typ packning och när vi åker på morgonen och sånt. Hihi hade förresten ett väldigt hemligt rendez-vous med en person idag, kan inte berätta vem eller varför dock;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0