Min lediga dag

Idag är som sagt min lediga dag, och det är en del som ska hinnas med. Nu på morgonen har vi städat här hemma, inte så roligt men det måste göras nån gång. Nu är det iallafall rent och fint, så lite nöjd är man.

Om ett tag ska jag åka till stan, ska leta efter present till pappa som ska ha födelsedagsfest nästa lördag. Det är alltid helt omjöligt att köpa julklappar till sin pappa, till slut blir det typ alltid böcker eller strumpor:P Men det här är en lite större födelsedag så ska försöka hitta nåt finare.

Såhär ser jag ut idag:

Tröja H&M Divided
Jeggings Bikbok
Halsband Julklapp från Erik♥

Lär väl bli lite annat smått från stan också, visar bilder på allt sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0