Träning

Igår var jag och tränade för första gången på ett par månader, det var så skönt! Älskar att träna, man mår så himla bra efteråt och så är man helt nöjd med sig själv och har jättebra hållning. Det blev ett corepass på friskis med Elin, Frida och Titti. Man måste nästan ha sällskap första gångerna när man kommer igång med att träna, annars blir det aldrig av. Funderar på att följa med Frida ikväll igen på ett medelpass men vi får se, om träningsvärken går över lite så...

Imorgon ska jag förresten gå på Avatar, jag har ju redan sett den en gång, men nu ville pappa bjuda hela familjen(alla vi systrar plus hans nya fru och hennes tre barn) på "familjeaktivitet" eller vad man nu ska säga, och den var så bra att jag gärna ser den igen!

Är på riktigt bra humör nu förresten! Har gått och varit sur hela dagen, typ snäst åt människor som pratat med mig och bara varit allmänt jobbigt men sen fick jag sluta två timmar tidigare så då åkte humöret upp igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0