190110

Hade ett litet failmoment på jobbet idag: Jag tittar mig nästan aldrig för när jag springer runt där bakom kassan vilket innebär att det blir nån liten krock här och där ibland;) Att det en dag skulle sluta dåligt var ganska självklart, vilket det gjorde idag... Jag är inte den enda som brukar krocka nämligen, det finns en ganska lång kille som även han springer in i folk ganska ofta, och idag blev det frontalkrock. Jag smäller in näsan rakt i hans axel, och seriöst, jag trodde den gick av! Det gjorde så j***a ont! Ett under att jag inte ens började blöda näsblod, men gråta däremot började jag:P Fick gå bort från kassorna ett tag och vila, inte så kul att stå där och snyfta liksom...

Nu sitter jag här hemma och har precis laddat ner Guitar Rock 2 till min ipod touch, det är typ världens roligaste spel:) Roligast är att jag slog Erik i både trummor och gitarr i alla nivåer, hehehe... Men i riktiga guitar hero äger han mig, det måste jag erkänna. Jag åker typ ut från easy...men man kan inte vara bra på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0