abo

Nu sitter jag här, färdigpackad och klar, för imorgon drar jag nämligen till Halmstad! Ska hälsa på min pojkvän i några dagar, mycket trevligt ska det bli. Stannar tills onsdag nästa vecka och ni vet inte hur glad jag är just nu! Dock tycker jag konstigt nog att tiden går ganska långsamt just nu...

Men, mina söta vänner, redan nästa helg är jag tillbaka och hänger på ön igen, så deppa inte. På fredagen ska jag träffa Helena, får se vad vi ska hitta på för roligt:) DEssutom åker ju jag, Mika, Erik, Elin, Maria och några till till Sälen om ett par månader, så vi ska försöka dra ihop alla som är i stockholm nästa helg för lite planering.

Vet ni förresten vad som händer om en månad! Jag Maria och Elin åker till Lovisa i Strasbourg!! Det blir fezt dygnet runt när vi är samlade, tro mig.

Åh det händer så många roliga saker:) Har dessutom planerat typ 4-5 resor i sommar som ska bli askul(hur många jag har råd med och hinner får vi väl se...)






Lite bilder på några av de bästa människorna jag vet...(mig själv inkluderat förstås;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0