Det är kallt!

-22 grader var det imorse så det fick bli långklasonger under mjukisarna;)


Jag mina sexiga lånkalsingar;)

Idag har jag jobbat, mellan 11 och 15(en timme extra). Det var ganska skönt, inte så mycket folk och så är det ju mjukdag idag så 100% ob hela dagen...:D Dock kom det en riktigt rush typ en halvtimme innan jag slutade och gaah det var jobbigt! Det är ju fortfarande lov så varannan beställning är happy meal och jag kommer aldrig ihåg vad dom ska ha i:P Efter jobbet stannade jag, Malin och Malin kvar och åt. Alla tre har samma knäppa humor så det är alltid asroligt att vara med dom:) Dock åker ena Malin på asienluff snart i tre månader:( Men vi har planerat utgång på lördag nästa vecka som farväl;)

Nu ska jag försöka städa lite, försöker rensa ut lite i rummet. Jag är en sån köper hur mycket grejer som helst och sen aldrig slänger, så måste ha riktiga utrensningar nån gång i månaden iaf:P Sen blir det plugg, har en hemtenta som ska in om 8 dagar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

thäääänks! haha nää gud ingen aning, asså d var min syrra som typ hjälpte mig med allt. gå in på designadinblogg.se lr nåt o kolla! :)

2010-01-09 @ 12:19:57
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0