Förra veckan..

Blev ju som sagt inga inlägg nu i veckan, så tänkte att jag skulle berätta lite snabbt vad jag hade för mig! Jobbade en hel del, typ varje dag utom nu i helgen. I onsdags bjöd jag och Erik Elin och Johan över på middag, det var väldigt mysigt. Vi bjöd på chevre/äpplen i ugn till förrätt, ankbröst med rödvinsås och klyftpotatis till huvudrätt och vitchokladmoussetårta till efterrätt! En del av maten behövdes lagas i förväg så även tisdagen gick åt till det...men det var värt det! Ibland är det ganska kul att anstränga sig lite extra och känna sig lite medelålders;)

Sen i torsdags var det ju nyårsafton, och jag var på middag/fest hos Johan. Dock var jag typ tre timmar försenad, eftersom jag arbetade sent och dessutom missade ntunnelbanan:( Men det var mycket trevligt där, även om jag saknade en viss person som aldrig dök upp... Men maten var jättegod och folket var mycket trevligt. Fick en nyårspuss av Erik:) Så bra nyår på det hela taget!

Igår kväll träffade jag Erik för att fira ett halvår tillsammans typ två veckor försent;) Vi gick till Friday's(bäst!!) och åt middag, jag åt som vanligt Chicken Ceasar Salad. Den är så god! Men man måste ha kycklöing i, annars är det verkligen bara sallad och det blir man ju inte mätt på! Sen gick vi och såg Avatar på bio, dock blev det inte 3D eftersom då skulle vi inte kunna sitta bredvid varandra:( Men den var otroligt bra även utan, verkligen sevärd!

Idag har jag bara tagit det lugnt, Erik som sov över här åkte vid två-toden och efter det har jag typ kollat på scrubs och ätit godis:D Ska försöka ta mig i kjragen nu dock och försöka göra åtminstonde nånting vettigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0