Hemma igen

Nu är jag hemma hos mig igen, första gången på en vecka. Först var jag ju som sagt i Halmstad hos min pojkvän, det var otroligt mysigt:) Jag har verkligen världens bästa pojkvän och det var riktigt tufft att behöva åka hem i onsdags... Men, man får vara glad för tiden man har tillsammans istället. Om bara två veckor kommer Erik upp till Stockholm så då kan vi fira alla hjärtans dag:)

Sen jag kom hem har jag dessutom bott hos pappa ett par dagar, han kom och hämtade mig från tåget, och sen mådde jag inte så bra så då stannade jag där en extra dag. Men idag skulle jag jobba så det var dags att flytta hem. Innan jag gjorde det kom Helena förbi och åt lunch, det var jättekul att träffa henne(trots att vi är bästisar är det svårt att hitta tid att träffas, hon har ju skola och träning och jag har jobb:(). Vi pratade om vad som har hänt och vad som ska hända, bla ska hon eventuellt ha en 20årsfest i slutet av mars!

Imorgon ska jag förresten på en annan 20årsfest, det är en tjej på jobbet som fyller år! Så efter jobbet ska jag åka ut till Jakobsberg. Dock har jag typ ingen aning om var hon bor... hittar lite halvt där menmen... får ta och ringa nån som får komma och hämta:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0