Januari är tråkigt...

Det har bara gått tolv dagar av det nya året och jag tror snart att jag dör! Jag vill ha sommar och värme och resor, inte bara jobba och plugga...När jag är klar med tentan(blir omtenta, har ingen annnan chans) slipper jag iaf plugget, men sen är det bara jobb och jobb:( Jag vill göra massa roliga saker! Har en lista med roliga saker jag redan har inplanerade fram det närmaste halvåret:

   ¤ Åka och hälsa på min pojkvän i Halmstad 22-27 januari

   ¤ Hälsa på Lovisa i Strasbourg, helst i februari

   ¤ Kvarteret Skatan med familjen 5 februari

   ¤ Sälen med kompisgäng v. 12

   ¤ New York med delar av familjen

   ¤ London med Mika och Tori i sommar

   ¤ Utbilda mig till handledare på jobbet snart

Men just nu är det bara jobb och plugg... Nej, får ta och rycka upp mig! Kanske kolla på nån rolig film eller nåt, tända lite ljus och läsa nån bra tidning/bok. Eller sminka mig. Vet inte varför, men det funkar alltid när jag är uttråkad;)

  


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja jo om man drar ut på det, det händer lätt.. egentligen tar det inte så lång tid. ledarna sitter o läser lite, har man inte jobbat där så länge eller om det är några nya får man presentera sig. sen snackar dom om cso och såånt. sen får man antingen gratismat eller vara instämplad under mötet.

Tack! nja både och, jag fixade dom inte på 5-6 veckor nu och man ska fixa dom efter en månad annars spricker dom. men klart att jobbet förvärrar saken, men inte alls i början. går finfint!

2010-01-17 @ 15:31:05
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: ett fan

är det inte dags att uppdatera snart? :)

2010-01-17 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0