Shit vilken taiming

Fick precis veta att vi har obligatoriskt möte med jobbet den 5 februari, samma dag som jag ska på Kvarteret Skatans föreställning på Rival. Mötet börjar 17 och föreställningen börjar 19.30, undrar om jag hinner båda...?



Har velat se den här föreställningen så länge, kvarteret skatan är ju bäst! Får väl säga att jag måste gå tidigare eller nåt..

Vet ni förresten, idag är det den 12e januari! Då händer det många bra saker, till exempel fyller min bästis Lovisa år! Dessutom är det prick 7 månader sen jag och min pojkvän blev ihop:) Ska faktiskt åka ner till honom om 10 dagar, det ska bli så mysigt:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

du borde hinna mötet, det brukar ta runt 1-1,5 timme

2010-01-14 @ 21:06:15
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0