Usch vilken dag

Idag har inte varit min dag. Vaknade jättetidigt av ett sms och kunde inte somna om på två timmar, sen när jag väl somnade om började jag drömma mardrömmar. Och sen på jobbet var det inte alls kul, jag hade jätteont i magen i ett par timmar, kunde knappt stå upp och mådde jätteilla. Och efter jobbet skulle jag till stan för att försöka leta upp den sista kurslitteraturen jag behöver för min hemtenta och köpa en pyjamas, men båda var slut.

Så nu kan jag inte skriva min hemtenta(VAD ska jag göra?!?!), jag fick inte den pyjamas jag ville ha och jag är trött och har ont i magen. Börjar få riktig panik för hemtentan, har letat i flera veckor efter böckerna och de är slut överallt och inlämning är på torsdag. Får typ faila med mening och göra omtenta.

Aja, hände iaf ett par bra saker idag. Min favorit från Hey Baberiba, David Helenius kom förbi McDonalds. Han var sjukt brun, trevlig och kort, hehe...


David som Victorias pojkvän Daniel Westling med Hey Baberibagänget och själv.

Sen så ska jag också utbilda mig till handledare snart på jobbet. Vi ska boka in ett möte, och sen ska jag sätta igång. Om jag ändå ska jobba där ett tag kan jag ju lika gärna utbilda mig så långt det går och öka min lön med typ 2 kronor/timmen(?).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0