Övningsköra idag

Idag är jag typ halvfrisk, all feber är borta och så men hostan hänger sig kvar. Hehe jag brukar suga på en halstablett när jag hostar för att det ska lena lite i halsen, då brukar hostan försvinna men inte idag:P Fortsatte istället hosta så mycket att halstabletten flög ut ur munnen och in under en byrå... Fick dricka te med honung istället och nu känns det bättre.

Idag ska jag och mamma ut och övningsköra, hon har äntligen fått semester så då gäller det att passa på! Jag har i stort sett bestämt mig för att ta en intensivkurs för körkortet, kanske inte nu i sommar(svårt att hinna allt!) men i höst/vinter/vår. Fast det är ju ändå bra att ha kört lite innan med föräldrarna så man kan grunderna.

Det är iaf dags för mig att byta om och torka håret, ju mer vi hinner köra desto bättre:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Extremt extremt extremt dålig uppdatering hörru! Jag som trodde att du var en dead serious bloggare :P

2010-08-25 @ 16:20:30
Postat av: Maria

Btw det var jag (Maria) om du inte förstod det =)

2010-08-25 @ 16:21:21
URL: http://marsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0