100602

Godmorgon!

Idag är det dags för min näst sista dag på jobbet, det börjar bli sorgligt:( Jobbar mitt vanliga pass mellan 11 och 14, sen ska jag, Malin och Malin som är de jag blivit bäst kompis med äta avskedslunch. Det var lite så vi blev kompisar från början, vi hängde i omklädningsrummet och åt massa mat efter jobbet. I måndags var vi förresten ute vi tre och tre killar från jobbet för att fira att Malin är tillbaka från asien och sörja att jag slutar, hehe det var sjukt kul som vanligt.

Vid tre kommer sen Mika och Max och så ska vi fika(också på McDonalds:P) innan vi åker in mot stan. Det är ju studenter på fredag som vill ha presenter så det är bl.a. det som ska inhandlas, annars är det bara småsaker som nagellack och strumpbyxor. Sen tror jag Max ska provjobba och Mika ska med som stöd(?) men det får vi se om jag följer med på, det är fortfarande massor kvar här hemma som ska fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0