On the beach

Har inte blivit några inlägg på några dagar, jag vet, men jag har ju haft fullt upp! I torsdags hade jag min sista dag som deltidsanställd på McDonalds, samtidigt som det känns jättekul att gå vidare är det ju ändå tråkigt..

Sen på fredagen var det ju Studenten!!! Eller ja, inte för mig, men för massa skolor, närmare bestämt 50(!) i bara Stockholm. Både syster och bästis min tog studenten, skulle egentligen ha åkt på Helenas flak men på grund av massa omständigheter blev det Beckas till slut. Sen var det dags för mottagning, och ni vet ju hur det är när man åkt flak; man vill äta, och sen sova! Inte stå och vara social... Men med Eriks hjälp(eller tvingande?:P) höll jag mig iaf vaken genom kvällen. När vi sen skulle på filmkväll hos Elin somnade jag dock i soffan;)

Idag har jag flyttat hem till pappa, imorgon ska jag börja jobba hos honom. Långa arbetsdagar men bra betalt. Och ikväll ska jag nog på nån konsert med Erik och Max. Det är ju nationaldagen så det är nån grej på Skeppsbrokajen.


Mamma och systrarna i Helsingfors!

Kommentarer
Postat av: E

Tvingande skulle jag nog påstå :)

2010-06-09 @ 13:07:39
Postat av: ina

haha jag med;) <3

2010-06-09 @ 19:52:54
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0