Sommar<3

Idag är officiellt första sommardagen! Gud vad jag har längtat, det är ju nu som allt det roliga händer: På torsdag kommer min älskling hem igen från Halmstad för sommaren, på fredag tar både Becka och Helena studenten(och jag ska på Helenas flak! Och såklart Beckas mottagning här hemma), i helgen kanske jag lyckas ta mitt första dopp för året, sen är det midsommar och om 5 veckor kommer Anna och Lovisa!!!! Största lyckan!! Man behöver sina bästaste kompisar för att vara glad och i sommar får jag träffa dom alla: Lovisa, Anna, Helena, Elin, Maria och förstås Erik<3

Hehe förresten, idag kom Helena, Linnea och Sara och hälsade på på donken! Eftersom jag har min "sista dag" på torsdag stod jag precis och tänkte på att det var synd att Helena aldrig hade varit där, och så är hon typ min nästa kund:P Så det kan gå...sjukt kul var det iaf:D

Nej ska gå och städa, inför mottagningen på fredag. Sen ikväll kommer pappi hit med lite fällbord till all mat vi ska ha(sjuukt mycket!) så det är planerna inför resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0