100304

Idag är det min syster Beckas 18-årsdag, så jag har varit uppe sen halv åtta för att fira henne. Trots att jag gillar att gå upp ganska tidigt var det riktigt jobbigt imorse. Dels blev det sent igår kväll och dels hade jag sjukt ont i magen:( Det senare har hållit i sig lite under dagen, lagom kul när man ska jobba...
Aja, igår var jag iaf hos Erik:) Skulle ju egentligen dragit och druckit några öl med några från jobbet men det kändes mer värt att få träffa min pojkvän:) Det var några veckor sen senast, vid alla hjärtansdag typ.
Ska träffa honom ikväll igen, han och lite släkt från mammas sida kommer hit för att fira beckis.

Bjuder på en fin bild på mig och Malin, en kompis från jobbet:)


Imorgon ska jag och Maria gå på bio, det ska bli awesome. Alice i underlandet 3D!!! Nice. Och äta popcorn med popcornkrydda, maria är den enda förutom jag som tycker det är en bra ide. Och sen är det helg och då ska jag banne mig inte göra nånting. Fan, magkatarren är ju långt ifrån över. Måste ta ut en till omgång på receptet och ta det ännu lugnare. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0