100330

Oopsi det var länge sen jag skrev! Sammanfattnig på vad som hänt:

Vi var i Sälen och det var så skönt! Alla susade ner för backen i full fart på dagen och så bastade vi på kvällen. Och en dag bowlade vi! Men jag kom sist trots alla mina strikes och spärrar... Blev ingen utgång för mig och Erik första kvällen, jag lyckades skära upp mitt finger lite på en rakhyvel och blodet bara forsade. Så kan det gå. På hemvägen fick jag sitta bilen(vi var uppdelade, några åkte buss och några bil) vilket var mycket trevligt.

Sen vi kom hem har jag jobbat ett par dagar, vilket faktiskt var ganska skönt. Idag och imorgon ska jag dock jobba över typ 6 timmar vilket inte är lika skönt.


Alla som var med i Sälen utom Maria; Mika, jag, Elin, Lisa och Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0