Hej hopp

Sitter och njuter av solen som strålar in i mitt rum, det är ju jättefint väder idag! Typ plus 5 och snön börjar äntligen, äntligen smälta!:D Idag har jag varit på jobbet, det var ganska chill och hände inte så mycket.. Utom att jag råkade glömma min plånbok när jag gick så Caroline fick springa efter och skrika:P Jättesnällt av henne iaf:)

Sen i eftermidddag ska jag träna med min syster Tori och mina kompisar Elin och Frida. Ska bli riktigt skönt att få röra på sig, jag har jättemycket energi som spritter i kroppen! Längtar till om två veckor när vi ska upp till Sälen och åka skidor, hoppas bara jag får ledigt... Just nu ser det lite halvmörkt ut. Äsch, det löser sig alltid.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå?! Dags att uppdatera..jättemycket har ju hänt! Du har bland annat en texas burger historia att berätta :D

2010-03-10 @ 22:33:20
URL: http://marsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0