Helg

Då var det söndag och helgen är nästan slut... Idag ska vi dock träffas dom flesta som ska med till Sälen och skriva inköpslista mm eftersom VI ÅKER OM EN VECKA!!!!!! Ååh vad jag längtar, jag vill åka skidor!!!

Ifredags hade Elin en liten filmkväll, vi kollade på bröderna grimm, 1408(eller 1804 som vissa trodde den hette), en film som jag tror hette senseless(?) och satc. Det var jag, Elin, Maria, Max, Gabbe, Frida och Linnea och det var jättemysigt. Enda dåliga var att min mobil precis gått sönder, mobilabstinens var bara förnamnet.

Igår åkte jag in till stan för att få min mobil fixad och vem träffade jag på busshållplatsen om inte Max. Han följde med in till stan och så gick vi kollade på skor åt honom och provade solglasögon. Köpte faktiskt ett par supercoola och förhoppningsvis köper Max samma eftersom han passade nästan bättre i dom än mig.

Sen på kvällen hade jag och mamma en liten myskväll, vi åt hummer och glass till middag och sen blev det choklad och chips framför melodifestivalen. Min kompis Malin var faktiskt med, hon var en cheerleadersarna(eller vad säger man?) i början och jag tror faktiskt jag så henne:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0