Hurtigruten

På senare tiden har jag inte haft många chanser att träffa min pappa, så jag har försökt säga ja så ofta jag kan när han frågar om jag vill följa med på saker. Ikväll var det ett föredrag om Svalbard och Hurtigruten. Inte så lyckat och långt ifrån en av de roligaste kvällarna jag haft:P Det var ett rum fullt av pensionärer och längst fram stod en kvinna och skrek om isar och att få mens. Inte så värt. Men nu vet jag iaf lite mer om grönland, antarktis och glaciärisar.

Imorgon ska jag jobba igen, har ju mån-freveckor nu och jobbar 11-14, så skönt. Efter jobbet ska jag hem till en tjej som jag jobbar med och senare på kvällen ska vi ut några från jobbet och dricka öl och fira en kille som ska fylla år. Känns som det kommer bli en lite roligare kväll;) Önskar bara jag hade fått mitt nya leg nu så man slapp släpa på passet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0