Sälen:D

Nu är vi alltså i Sälen, det trodde jag knappt när vi började planera för några månader sen. Men man kan bara man vill! Idag har vi åkt skidor hela hela dagen. Jag trillade inte  en enda gång om det var någon som tvivlade på mina skidåkarskills. Sen gick vi på after ski och efter det blev det massa bastu med öl. Nu är alla dödströtta men vi ska ändå ut, man är ju bara ung en gång. Fest alltså. Fast jag är trött. 
 
Mika tycker tydligen att det är coolt att ramla. Bara för att hon gjorde det. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Mika

vad?! det är ju SANT ju! det är coolt att ramla, bara de som ramlar blir bättre :P

2010-03-29 @ 14:51:10
Postat av: Erik

Hon va inte den enda som ramlade, jag stod på både näsan och druttade på rumpan. Och söta ina lyckades ramla stillastående, plötsligt låg sötnosen på mage :)

2010-03-30 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0