100506

Imorse hände nåt otroligt, jag vaknade precis när jag skulle fast helt av mig själv! Trodde jag hade satt alarm igår kväll på halv nio men jag hade tydligen bara ställt in rätt tid, inte satt på det. Iallafall, jag vaknade när jag skulle och gick upp och tog en lång härlig dusch, åt frukost, klädde på mig och sånt man gör på morgonen.

Sen vid halv elva åkte jag till jobbet och jobbade mellan elva och tre, det blev en timme extra eftersom en viss person inte slutade tjata...men nu ska jag få en present iallafall, haha:) Lär väl bli en cigarett eller nåt, jag som inte ens röker får väl ge den till Maria..

Efter jobbet blev det först glass med Malin och Thai, sen gick jag och Malin runt lite i Fältan och det blev lite småsaker;) Hade tänkt lägga upp bilder men kamerabatteriet är tydligen slut så jag satte det på laddnig, och bilderna kommer senare ikväll. Så nu har ni verkligen nått att se fram emot;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0