Ambitiös söndag

Idag har jag varit fett ambitiös även fast det egentligen är en latisdag. Jag har städat nästan hela övervåningen, jag har rensat min byrå och jag har bakat nässelpaj till middag! Känner mig jätteduktig nu, nästan så man ger sig själv en klapp på axeln, fast det ser kanske lite töntigt ut om nån skulle se. Haha, som ett av mina och Lovisas äldsta internskämt, med en softbollhandske på;)

Dock har dagen gått extremt långsamt...jag vill att det ska bli nästa vecka nununu!! Det händer massa bra saker då, bla ska jag åka på en liten kryssning till Helsingfors eftersom jag är ledig på torsdag! Ska försöka leva lite mer i nuet dom sista dagarna innan bara..

Vet ni vad som händer om knappt två månader förresten, världsbäst: Lovisa kommer hem!!!! Och Helena och Todd kommer hem från USA samma dag, så det kommer bli så bäst så:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0