Ännu en bra helg:)

Hade ännu en jättebra helg, får försöka sammanfatta hela lite snabbt:)
Firade valborg i fredags, först hos Todd där vi grillade(jag, Erik, Mika, August, Helena, Todd och några av Todds kompisar) och drack allt möjligt. Det var sjukt mysigt, särskilt att få träffa Helena eftersom det händer typ en gång i månaden annars:P Sen drog vi vidare till en annan fest i Sticklinge men där var det inte jättemycket drag, så jag, Erik, Mika och August åkte hemmåt ganska snabbt, och dök in hos grannen som också hade fest, innan det blev dags att sova!

Sen på lördagen hade vi en liten filmkväll här hos mig, bara jag Erik Elin Helena och Todd och kollade på barnfilmer, hehe. Mycket mysigt även det, jag hade laddat upp med chips, ostbågar, druvor och kladdkakemuffins så det räckte och blev över. Haha alla var helt slut, på slutet låg jag halvdöd utsträckt i hela soffan:P

Igår åkte jag, Elin och Erik ut till Farsta, deras gamla klasskompis hade typ cirkusföreställning, fast det var mest dans/teater. Riktigt duktiga var dom iaf, så det var kul att se(även om vägen hem inte var lika kul, signalfel Gullmarsplan-Fridhemsplan). Bäst var att jag och Erik kom in som barn för 20 kronor, haha:D
På kvällen åkte jag och Erik till Ikea vid honom, typ för att kolla lite efter möbler eftersom att båda ska ju flytta i sommar/höst. Båda hittade massa fina saker men det är ju onödigt att köpa nu så får det bara stå några månader, så det enda vi köpte var lite servetter och ljus till Beckas student.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0