Dramatisk kväll

Det blev en ganska jobbig kväll igår för mig. Började med att min feber steg helt galet och jag mådde sämre och sämre så vi ringde sjukvårdsupplysningen. Där sa dom att det förmodligen är inluensa men i värsta fall TSS, ni vet den det står om i tampongförpackningar. Eftersom den är dödlig är det viktigt att den upptäcks på en gång var vi, jag , Becka och pappa, tvunga att åka direkt till Danderyds gynakut där jag fick göra tester, typ blodprov och sånt, och dom visade att även om mitt infektionsvärde var högt var det förmodligen inget att vara orolig för. Eftersom jag helst ville sova hemma gjorde dom ingen undersökning på mig där, utan jag skulle få göra en idag istället. Tyvärr är det nu så att det inte finns några lediga tider i hela Stockholm... Men med tanke på mina värden gör det förmodligen inte så mycket, blir jag sämre igen blir det dock akuten igen. Nu lutar det dock mest åt influensa/streptokocker.



Så blir hemma idag igen, och tar det lugnt. Får sällskap av Tori idag, hon har också blivit sjuk så vi ligger framför tvn och kollar på Chigago!

Kommentarer
Postat av: Maria

NEEEJ då måste ju bli bra nu så att vi kan träffas!

2010-05-19 @ 23:41:38
URL: http://marsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0