Första dagen på jobbet..

Idag var första gången på typ en och en halv vecka jag var på jobbet, och det var jobbigare än vad stackars ina kom ihåg..Kan iofs ha varit för att jag varit sjuk, och fortfarande inte är 100% kry än, men tufft var det iaf. Vi har förresten fått nya tröjor, till sommaren men eftersom jag varit borta var alla bra storlekar borta så min är ganska stor:P Aja, det funkar ju, efter torsdag nästa vecka börjar ju "ett nytt kapitel" i mitt liv, så jag kommer ju inte jobba så mycket i sommar ändå:)

Efter jobbet åkte jag in mot stan eftersom jag behövde nya linser, passade även på att boka en synundersökning till imorgon. Dessutom blev det ett par andra småsaker, lägger upp bilder snart tänkte jag:) Ska se om jag inte dessutom orkar lägga upp bilderna från Helsingfors nån gång också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0