Igår

Igår kväll var jag, Mika och Nämi på The Studio, där man blir sminkad och sen tar bilder. Det var jättekul, men ganska svårt med alla poser. Att vara fotomodell är inget lätt jobb! Aja, det blev iaf ett par fina bilder som vi köpte, här är en på mig:



Igår fick jag också veta att Anna kommer till Sverige:D:D:D Dock bara en dag men den är stenhårt bokad! Sen kanske vi, jag, Helena och Lovisa drar ner till Riga en sväng också beroende på hur länge Anna är där och om det funkar för henne. Sen fick jag också veta att Malin A har blivit frisk och återvänder till donken på måndag! Nästa vecka är min sista där i stort sett så det är ju så kul att vi inte går helt om varann.

Idag ska jag faktiskt träna, ska på ett Core-pass med Elin och Maria. Det var alldeles för länge sen för mig så måste verkligen komma igång igen! Så nu ska jag gå och leta upp gympadojorna, var dom nu är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0