Polkachoklad

Jag skulle ju egentligen gått på Sagateatern idag men skippade den och gick på promenad med Elin och Svea istället, mycket roligare:) Hehe det blev dock inte så lång promenad, Elins fot krasar(?) och gör ont, så gick bara runt Kråkängen. Det blir mest planering framåt känns det som när vi träffas men det är för att vi ska göra massa roliga saker tillsammans i sommar!


Såhär roligt väder var det när vi var ute, älskar vårregn:D Luktar så gott efteråt!

När jag kom hem hade mamma köpt choklad, Marabou Frukt och mandel och Polka, deras nya. Den var ganska god faktiskt, inte så god som jag hade trott kanske. Menmen. Nu funderar jag på om jag ska rensa bland mina saker eller inte. Jag hade tänkt att jag skulle gå igenom alla mina saker och slänga så mycket som möjligt utom det jag tar med mig om jag flyttar i höst. Men sen kom jag på, det kanske inte är så smart. Jag kanske vill ha kvar ett rum här hemma med lite grejer. Eller så vill jag inte det. Hehe beslutsångest.

Jaja, tror jag behåller det mesta så länge så får vi se i höst hur det blir. Har jag ju hela sommaren på mig att fixa med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0