Aye Caramba

Igår var en bra dag. Började med att plugga som tusan inför tentan och åkte till och med in till Uppsala för att träffa basgruppen. Jag gjorde ett terminologi-test på internet där jag fick alla rätt utom ett, hur awesome! Efter att ha pluggat i några timmar bröt vi upp och jag gick ut på stan för att fynda! Hittade ett par skor och en väska som jag visar senare.

Sen kom Lovisa och vi gick och fikade på Cafe Årummet, mycket mysigt! Det var aslänge sen vi träffades och vi hade massa att ta igen, så när vi hade tröttnat på te och biskvier gick vi vidare till Västgöta nation och tog ett par glas vin. 25 kronor glaset, kan knappt fatta att det är så billligt! Vad gör det att man är fattig student liksom?

När jag skulle åka hem var det inte lika bra längre. Mitt tåg var inställt så fick vänta 40 minuter på nästa, sen fick jag vänta en kvart på tunnelbanan... Funderar på att köpa ett litet kit med överlevnadssaker som sminkborttagning och hudkräm att ha hos Lovisa så att jag kan sova över där lite mer spontant.

Kommentarer
Postat av: Erik

Sötnos, vad sägs om att läga till en tandborste på den listan? ;)

Tror jag vet varför tåget blev inställt...

http://www2.blocket.se/news?loc=0&id=230311&ca=20

2010-10-15 @ 20:51:16
Postat av: ina

är det kanske något du försöker insinuera?;)

<3

2010-10-16 @ 10:00:32
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0